Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Majcher, Marek ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabýva metodami analýzy zvukových signálů, enginem Unity a procedurálním generováním grafiky. Cílem práce bylo vytvoření funkční hry, která by demonstrovala analýzu hudby na vhodném způsobu procedurálního generování grafiky. Důležitým grafickým médiem, které se spolupodílí na výsledném grafickém efektu, jsou různé grafické shadery, které dotváří výsledný audiovisuální efekt a dělají vzhled příjemný pro hráče.
Autonomní systém pro akustickou analýzu v diagnostice
Havlíček, Michal ; Marada, Tomáš (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi analýzy zvuku na vývojové platformě Sipeed na hardwaru MaixBit. Návrhem a sestrojením autonomního zařízení, které po povelu z počítače za pomoci vytvořeného programu provede analýzu okolního zvuku a výsledné informace převede zpět na monitor počítače. Obsahem závěru je zhodnocení využití těchto zařízení v praxi.
Autonomní systém pro akustickou analýzu v diagnostice
Havlíček, Michal ; Marada, Tomáš (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi analýzy zvuku na vývojové platformě Sipeed na hardwaru MaixBit. Návrhem a sestrojením autonomního zařízení, které po povelu z počítače za pomoci vytvořeného programu provede analýzu okolního zvuku a výsledné informace převede zpět na monitor počítače. Obsahem závěru je zhodnocení využití těchto zařízení v praxi.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Majcher, Marek ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabýva metodami analýzy zvukových signálů, enginem Unity a procedurálním generováním grafiky. Cílem práce bylo vytvoření funkční hry, která by demonstrovala analýzu hudby na vhodném způsobu procedurálního generování grafiky. Důležitým grafickým médiem, které se spolupodílí na výsledném grafickém efektu, jsou různé grafické shadery, které dotváří výsledný audiovisuální efekt a dělají vzhled příjemný pro hráče.
Vývoj mobilní aplikace pro hudebníky
Novotný, Miroslav ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kutišová, Magda (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh a vývoj aplikace pro hudebníky na platformě Android. Teoretická část práce je koncipovaná jako úvod do teorie zvuku. Nejprve se ovšem věnuji popisu architektury systému Android a jednotlivým komponentám, které ji tvoří. Následují kapitoly zkoumající zvuk od jeho vzniku, přes proces převodu do digitální podoby, až k popisu jednotlivých rozhraní pro jeho zaznamenávání a zpracovávání v prostředí systému Android. Praktická část je pak věnovaná návrhu a vývoji aplikace, která slouží jako pomůcka při cvičení hry na hudební nástroj. Tvoří ji komponenty: ladička, metronom a EarTrainer. Pro realizaci ladičky bylo nutné nastudovat potřebnou teorii, nutnou pro podporu hlavní funkcionality výpočtu frekvence ze zaznamenaného audiosignálu. Z tohoto důvodu se v práci nachází i teoretický úvod do Fourierových transformací. Poslední část je věnovaná srovnání přesnosti výpočtu komponenty ladička s konkurencí. Výsledná aplikace byla publikována na Google Play.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.